Ahh saknar..................

Ahh jag saknar att blogga.. Men ska nog inte börja om för jag sitter typ inte vid datorn mer nu. :)

Asså måste säga får 2 MVG i år, i hkk och slöjd. Sen vg i svenska matte & idrott. Tror jag dock sänkt mig i so. Måste jobba upp betygen i so. :)

Om jag ska blogga igen så blir det till hösten beroende på om jag söker skola i växjö och om jag kommer in, men inget är säkert om jag ens söker dit. VDK.nu (Y)
Det blir att jag måste flytta och lämna familjen och vännerna, jag känner verkligen inte taggen på det, pluss så får man inte ha nåfon hund så blir att man lämnar allt man kännt och har.

Det ända bra är att jag går på en skola jag vill och att jag får vara mer med ewelina, saknar hon grymt, och hennes syskon.  

BIG LOVE FRÅN SANNA

Kommentarer
Postat av: ewelinah

att träffa mej är bäst :D <3

2010-01-24 @ 20:54:58
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: sanna

Helt klart ewe!! <3

2010-01-25 @ 20:49:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0