bara sorgligt

vet du jag ska döpa mitt nästa värk tefter dig

johanna säger:

känner mig hedrad=D

sanna' säger:

mm vet, men det borde du inte!! du vet att du kommer bli en av dom....

 

johanna säger:

hehe !

sanna' säger:

KATTIS och järald!!

johanna säger:

eh ja ? -.-

sanna' säger:

japp en av dom ... JAg håller ögonen på dig nuu!

johanna säger:

men åååwhuh

sanna' säger:

javet det är skrämmande i början sen blir du van tanken, sen så när du verkligen e en av dom blir du deprimerad och gör en MOODODOCKA av dig själv och sticker dig över allt! och sen så blir du desperat efter choklad och tvångs äter!! Du blir denna kvinna som väger 220 kg och sen så ger du dej på små barn och torterar dom med ditt desperata snack!!! Sen så är du en av dom på RIKTIGT

 

johanna säger:

läskigt juh

sanna' säger:

japp, alltså kommer alla frukta JOHANNA DEN FETA BABBLANDE SJÄLVMORDSBENÄGNA GEEKEN 2!

johanna säger:

Åhhneejj:O

sanna' säger:

mmm INTE BRA!

johanna säger:

näädå ;)

sanna' säger:

..

 

sörjer för dig :(




Hmm skrev med johanna..



Kommentarer
Postat av: tini:P

asså fail sanna! det heter inte moododocka! det heter voodoodocka!:D

2009-12-03 @ 22:16:50
Postat av: sanna/svar

Haha äh tänkte det men sprolla (; thesameshit!

2009-12-03 @ 23:59:16
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0