När allt känns rätt, men är så fel.

Nu jär he Dh! =D Älskar pogrammet ♥ det har vart hockey:D så inte mycket.. HV71 mot MOODO! nyss vare 1-3 tl moodo. (=Frida har inte ringt ens.. så tror inte hon kommer. Ska väll plocka ihop sängen och de.
Asså vet ni gjorde färdigt min jacka idag på slöjden en MVG!! ;D

Hehe min plan var att få Dima att köpa nå tl mig från indien, asså det har vart min dröm ändå sen liten! Han säger kanske, hoppas verkligen de, skulle bli YBER glad! Hur jag genomförde min plan orkar jag inte förklara (:. '

Asså idag känner jag att jag saknar sjulnäs, vet inte varför men gör det bara! Saknar kompisarna typ. (= Men har ju helt fantastiska kompisar som jag kommit riktigt när sen jag börja i solander.  Tack ni betyder♥!

Just nu är det så mycket att tänka på, ska börja ta dagen som den kommer.

MEn hurrni ha det bra!!!(=


Kommentarer
Postat av: L1 BEZZT

fullt förståeligt att du saknar sjulnäs , allt är så coolt där (Y) btw det stavas 'enjoy' inte 'injoy' xD ^^

2009-12-09 @ 16:07:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0