Nu e det dags ;)

Heej (= skola äver SKÖÖNT ;)
Asso fick veta en sak idag =D kan ej säga vad men =D 
Vi hade Vollyboll idag på idrotten, asso jag och frida fick tl värsta spelet :O Jag tog den passa tl frida hon passa upp den jag hoppa och smärch!!! ;D Grymt, men sen så blev jag litte arg på vissa men bara fortsätta kämpa ? :P
på vägen hem så gick jag med ante och prata,, finnt(Y) men sen tog han mej och hede mig i snön.. han fick dock själv snöboll i ansiktet =D sen så kastade han på mig igen.. Asso jag suger på att kasta men jag pröva och mitt i prick!! =D Rakt på skallen! Fatta jag äger!
Nu ska jag tatta hit min mobil och ringa en,, så jag jkan utföra min plan :D!!

Haet bra♥


Kommentarer
Postat av: emelie

vilken plan, funderar du ut en utan mig?!

2009-12-07 @ 20:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0