Persomajärvi

Heej!

Sry för dålig uppdatering men är i persomajärvi, så det blir inte så bra uppdatering.

Idag vaknade jag vi 10, skönt att sova! Sen så gick jag ut med brorsan, körde han på sparcken, "skotern", sen kom farbron Helge men kusinerna Martin och Hugo. Joel åkte skoter och jag var bara ute. Sen gick vi in, la joel för att vila.. somna själv, sen hjälpte jag farmor och baka och med maten. Nu har jag och jonte sutti och pratat med farbron Herman, typ om mobiler och sånt, hehe. Sen så gick jag försökte slå på nitendo 64 elr vad det heter. Gick iaf inte bra, herman fick hjälpa till. Jag och tvdoser ingen bra deal. (= 

Asså igår när vi kom gick jga upp och kolla efter mia glaggor, ohc gissa vad!? JAG HITTA DOM =D skönt för ögoen, jag ser jävligt dåligt har jag märkt. 

Det är ändå skönt att vara här, inge stress eller nå. Men skulle vara roligare att vara hemma men måste ju hällsa på min släkt. 

AJA hurrni blir väl ett inlägg imorgon!

Bilder frånn igår.



Lucia.

 
haha dissa texten reggos och tinas verk.



 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0