Sovgott!

nu ska jag sova, mhh längtar tills jag stänger av min hjärna så den slipper tänka hela tiden. Men när man är smart så blir det så! Alltså jag är smart!(;

Asso idag, jag ville bara kasta bort jonte och Johannes, men det kunnde man ju inte.. Iaf hade johannes tejpat för kranen i köket.. Jag gick dit och satte på vattnet, självklart sprutarde det överallt!! Jag får damp, och tvingar han att torka upp + en hotade att jag skulle stänga av datorn(Mohahah), han tvingar mig att gå ut först ur rummet för jag inte skulle stänga av datorn... jag gick in på toa för att lura han.. Medans jag skulle lura han skulle det ju låta som jag tvätta händerna elr na, så jag slog på den kranen.. Asssåå FYFANN, ungen går mig på nerverna!! Han tjpade där med fast där sprutade det ändå in i väggen.. Men då fällde jag johannes och drog ut sladden till hans dator!! Usch. 

Sen har jag sola, och plugga. 
No life day! Men imorgon blir det att vara me johanna=D Bob och kent! Billy Bob Bobby!
+ har börja skriva brevet;)

  

Kommentarer
Postat av: ewelina

nu har jag börjat blogga igen!:)

2009-12-04 @ 00:25:13
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: sanna!

Yääy big love till det!! =D♥

2009-12-04 @ 16:39:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0