an endless height!

Hej(=

Sen jag kom hem så har jag typ fixat saker och sånt, ska röja lite i mitt rum.
Jag har lockat håret med locktång och Icurl. I  Icurl så blir det innåt lockar för jag får inte ihop hur jag sak vrida den så det blir utåt, hehe. Jag har nog rakt hår imorgon på Nobelmiddagen.
Ska läsa sart igen.

Åhh vet ni vad jag gör!! Jag har klackskor oc på klacken så snurrar jag, tog 3 varv idag, STOLT! (;
+ jag skrev på alla kemiska namn, STOLT!
Det som är mindre bra är att jag glömmde matten på skolan, hehe. STOLT naee.

Haha snart kanske jag ska börja överväga att sluta skriva så tattigt. ;)




 <--- Icurl Locktång --->





<---Locktång  Icurl ---->


    


Kommentarer
Postat av: lillpalten

FAN VA SNYGG TJEJJJJJJ ;o

2009-12-09 @ 22:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0