Som om han står där med ett leende på läpparna och eld i ögonen...

Heej(;

Fredag idag, ätligen säger många jag säger VARFÖR?! Ska fara strax till Farfaar & Farmor i Persomjärvi. Det ligger i skogarnas skog! Men är där under helgen med syskonen, ska val gå att överleva, hoppas det kommer vara bra väder, då blir det att vara ute. (=

Idag kom jag hem halv 8 på morgonen, inte många minuters sönm inatt. Men kul var det!
Hade lucis på morgonen, riktigt bra ändå, kände hur sömnen kom sakta efter mig! Sen så vare fika, mmums! Ante och Kalle orkade inte vänta på att tåge skulle börja så vi stratade de, kul de! sången var däremot inte lika bra, hehe. Många blev förvånade när våran klass startade de, för var typ inte vi som skulle det, men men kul! (= Litte so efter springet, sen så vare inte no, sen vare, så vi satt där 15 min sen gick alla. Jag och anna var och flummade oss som vanligt dåå! Vi dansade på bord till låten snälla, snälla! HAHAH fan vad dom glodde ;) Sen så dansade vi litte mer! Det roliga tog slut och sanna var tvungen att bege sig till lektion, YÄÄY! Asså såg inget, sen så orkade jag inte så blundade, he blev att jag somna, men inte  länge precis men vaknade av att ryckte tl..
Musik nästa(Y) Hem somna, ut på promenad med Wilda och paka.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0