ahh väntan är länge!!!!

Hej! (=

Hoppas ni haft en toppen dag, för det har jag haft(;!  Var dock lite seg på morgonen kom 10 minuter sent typ, men spelaroll hade stefan så,..  han får jag ändå inga bra betyg av ;D "hatad av alla men ÄLSKAD av gud!" ^^ heh skoja(:! Sedan matte som gick rättså bra börjar hajja lite av ekvationer och Entetal och massa skit ;) Sedan var det fan 8 sidigt prov i hkk, kom fan inte ihåg nått ;( hehe men får iaf G! Sedan fortsatte masssa knasiga lektioner.. --> Och nu så blev det 40 minuters HÅL :D♥ Då gick vi till biblan och slängde böckerna och sprang för vi hade en räkning :O Undra om du skickar nån extra räkning nu.. asso då blir det skämmigt ;D Sedan så gick vi hem till mig och spela pinigs en rond för frida och anna sen målade vi naglarna =D=D=D  Sen var det bara syslöjd kvar som var hel ok asso (Y)

Nu sitter jag här vid datorn och tänker att det är despret housewives idag :D pil-tre!! Ska göra so sak nu puss på alla  fina saker som besöker min blogg och ha en finfin kväll (=



detta gjorde jag med joel hår (=


såhära kul hade jag med borsan idag (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0