Ännen en gång lyckas sanna!

Smidigt sanna! Ännen gång glömmde jag cyckeln på skolan :O spang och hämtade den nyss  (A) Förra gången kom Dima och jonte..

Dima- ehh var är din morsas cyckel? :O
jag- ehhmmm.... I garaget? :O
Då kommer Jonte- Vah fan sanna är det mammas cyckel på skolan? :O
Jag-Hmmm ehh vet inte, vad har nån snott den? :O,
Jonte- Ja inte vet jag, den e då på skolan! 
Jag- Fucking shit nån har snotten då eller?!
Dima - HAHAHA!
Jag- Men vad det e inte kul!
Jonte- Men du har ju använt den idag!!! -.- 
Jag- ehh vah? :O nää... eller det har jag ju X)
Jonte - bara så du vet har dom sparkat sönder hjulet!
Jag- Vah dom jävlarna :O 
Jonte går....
Jag- Dima har dom det?:O
Dima- haha nej, men vi fick bära den hela vägen hem hit!! 
Jag- Ohhshit vad ni skrämmde mig:O Förlåt för jag inte kom ihåg den då!  + varför inte cyckla på den? (BIMBOS) =D 
Jonte- Assåå den är ju låst dum jävel, + dom har ju inte sparkat sönder den men dom kunde!!
Jag- Ha dom kunde men dom våga inte hehehe!
Dima- Sanna du e ju klantig.
Jag- ähhh vissa kan springa vissa kan räckna matte men jag kan glömma bort saker för det är sånt en hedlundare GÖR!!
Dima och Jonte- Sanna du är BÄST och vi Tycker du ska vinna idol, och vi ska ge dig allt du vill ha!! Plus vi tror du är smartast i hela piteå!! =D ♥ 
Jag- mm javet, jag är bra och ni suger på att fjäska.. HAHAHA


Hahah en dilog från förraveckan typ när jag glömmde cyckeln >.< HAHA allt är ju inte serröst men de mesta  ;) 


Tc!♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså du är ju fucking lejd:D puss / johannagirläer[email protected]

2009-11-28 @ 15:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0