Godnatt.. elr? + vecko bilder:)

Hmm, känner på mig att jag inte kommer kunna somna ikv för dima ska sova hära och viktor, och hur slutade de förragången ? -.-     Nu ska jag plugga engelska, lite no, och läsa OCH VET NI JAG HAR INGE LIV!! Pluggandet är ju fan livet nu. HATA .

Åhh Asso vill att de ska vara fredag:) för då har jag haft utvecklingsamtal, och tat sprutan, och då gör jag bort 2 prov :) men gillar inte proven men skönt att göra bort:) Hoppas bara att jag inte får bieffecter efter sprutan (Y) 
 

Lite vecko bilder :)

Söjjna skär en äkta skogshuggare ;)

Joel o anna på lektonen med mina smygfoton hehehe  hwo the bitch now? :O

'


Dålig humor, blev dock äcklad x)





HEEHEH har man tråkigt så har man, + så sa david att jag ska göra en sån ;)




apan själv


Dock har jag vart duktig och tvättat mina jackor :D


Anna är inte glad .. på mig o emeli på non i mondags :D:D




de tre små vilsan barnen;)


Pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0