I see it happen but it takes two to fix it ..

Du är min bästa kompis oavsett vad!
Har tänkt på det mycket  nu på senaste tiden..  Vi glider ifrån varandra.. Asso skolan tar över så jävla mycket av våra liv. Men sånt e livet man måste leva med det och man får göra så det funkar. Jag skulle aldrig i hela mitt liv villja glida ifrån dig. Om inte du fanns vet jag inte vad jag skulle göra. Du har alltid varit där för mig när jag behöft en axel att gråta över eller en att prata med! Du betyder så grymt mycket för mig, vi har oftast kul när vi är med varandra. Nu sitter jag här och har en klump i halsen och tänker på allt kul vi gjort på allt roligt vi haft. Du har allti betytt mer an allt för mig och kommer alltid för allt vi gjort är historia och jag ser det som en historia som är unik i mina ögon. Nu fan sak det bli ändring på detta, ska vara med dig så ofta jag kan och du kan. 


Du betyder jätte mycket för mig, kan faktiskt inte ens beskriva det med ord, Jag skulle inte klara en dag om inte du fanns.

we will do everything normally again,
 I know we will!
 I hope,
 believe and want you to stick to me,
 for I am here for you as you are here for me-BFF


Take Care<3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0