idag-ikv(=

Heej (=
 
dag sovde jag lännggggee (Y) ahh s å skönt  fan tl  i 07:50 skulle vara på badhuset kring 20 över!  och så efter badet när vi börom så märkte jag att jag glömt min bh!! ;( fan pani assooo, så jag sprang omkring och blåste håret  i troser o bikinitopp -.- sen så drog jag över tunikan och drog hem och hämta vanliga bh'n fast min tunika var endå blöt så stod och blåste på den ett tag (A) Sen så var det so mycket trevligt asso typ första gången det är kul att jobba med so (= det har ju bara varit kul annars för jag sitter med joel och Anna =D Asso denna dag har varit hittills top 8 (;

Hehe det är vissa personer som fått en utskälling av mig idag!! ni förkänade det :@

Nu så väntar jag på johanna (; elr väntar o väntar vi ksa dock vara emd varandra men vi vetite vad vi ska göra :O x) Böle elr Öjebyn? leka med kottar eller barr? :O thats the real question ;)

Nu ska jag ner o hjälpa pappa med nalta saker(=

pusshej ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0