I'm realy is confused. (++BILDER)

Hejjj!
Idag vaknade jag i panik!! klockan var 07.55-.- Ska var igt på idrotten 09.25-30 men kom 35, för var ju tvungen att fixa mig och äta frukost =D Men jag kom typ inte sent för kl 8.35 när vi börja heheh bra vah!! :D:D
Det var dock jobbigt att vara med på idrotten för tog sprutan igår, och har väldigt ont nu. + så har jag haft feber under dagen typ.. Nu mår jag sådäär, men vill inte sitta hemma ikl så ska nog ringa en och en annan kotte tror ja :) 

HAHAHH nu hör jag på smurfarna :O x) hitta skivan o ba vah fan é hejjna? 



fan vad sur ja ser ut men aja detta e jag idag.

Bjuda på sig själv nan gång.


HEHEH oseriös naating!!!

Konki_Konkas_Fritsoff_Fritti_Frittan_Släggan-Andersson_Andersson_Frida._näst_bäst_alla_tycker_det!

& Sanna_Bäst_alla_tycker_det!



Nu ska ja dra !

Tc!/sannaa

Kommentarer
Postat av: lolz

HAHAHA JAG HATAR DINA INLÄGG ;d frittan var nog bäst!:D

2009-11-28 @ 15:49:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0