Jag tänker resa mig upp om du ber mig sitta still!

shit Asssoooo!! Har presis läst min kriterier....   Måste fan börja sköta mig ;d När jag läste dom så var det som en wake-upp-call!!!Jag lever nu och det är nu jag behöver mina betyg, fafaan har jag tänkt, elr har jag ens tänkt atall?! HELVETES

Så blev en bra dag förstörd!

Kan dock säga att jaghar haft en toppen dag (= (tills nu)  Haft jätte kul på skolan även fast det var lektion. PÅ idrotten asso fan vad kul!! jag kunde inte vara med på bip-test så jag anna och joel gick och spela pingis ;D Jag e bra på det :D iaf så anna hon e ju inte riktigt hundra!! Men det är ju bra för hon gör så man har det riktigt kul!!! puss på det ♥ sen engelska....... MEN en toppen början av dag (=         


 Nu ska jag gå och dö i min kudde menas med sova ett tag.  Pusshej♥ 


LITE BILDER FRÅN VETEFAN MED BILDER IAF ;D
 
NÄr jag var på Kirunafestivalen förraåret



Kiruna


jah en apigskoldag



DOCK sant ♥♥ + han gillar mej meeeddd♥♥ puss på dig!  ( Skojja, bara vänner, driver bara med han + så skrev han och jonte det i min hk bok )

Kommentarer
Postat av: vitkor bentz ;>

snygg :)

2009-11-10 @ 16:40:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0