KLANTIGT+ JÄTTE SKÄMMIGT:O

Heej !(=

Idag har det varit en bra dag, elr hit och dit. Nu tvättar jag min vinter jacka!!!! hummmm undra varför?? Ante kanske du vet? ;(  Hehe sen så hade vi NO hahahahha det var as kul för vi bara svammla och garva hela lektionen ;)

FAST till idrotten var jag och anna helt  YBER hyper! så ja he gick åt helvete..
Anna- Sanna vi är flygplan!!!!
Sanna. Jaa!
Och så springer vi!   .... JAG HALCAR OCH BLIR DYNG BLÖT x) över hela mig :P men vi hade ju idrott(=

När vi kom upp så mådde frda inge bra man såg det på hon..
Aja men då gick vi tl ringarna och Frida bara satte sig ned, Jenny kom och la hon på golve och hon skulle ha benen på ribban, men asso hon höl på att spy då! Fan vad hon skaka!! Sen då så skulle hon ha vatten så jag gick ner med  hon tl omklädnings-rummet. När Frida skulle ställa sig ASSO det gick typ int hon höll typ på att svimma :O Panik i mitt hjärta men man kan ju som inte visa det då. men sen då gick vi. Jag höll om hon för hon hade typ ingen kraft och det känndes som hon skulle svimma. sen så blev det lite väl vingligt så anna hann komma. vi la hon på benken och Helnena kom. Fy fan vad läskigt! FRIDA du har aldrigt skrämmt mig så mycket!!! Puss och krya pådej♥

Efter idrottem hade vi engelska och jag kunnde ju inte ha mina kläder så gick i idrott shortsen! SKÄMMIGT!! min kläder var döööblöta :( heheh jätte skämmigt menmen.

+ stefan skratta åt mig :( och massa andra X)

Nu e sanna trött men det blir och plugga YEES det roligaste också =(

Men ni får hade(= Pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0