Sanningen kan man se, men man vill inte.

Heej (=

Är hemma nu, har vart det ett tag, efter skolan frågade tova om jga ville åh träna, och ofc, det hade jag ju planerat med johanna men den jävlen är sjuk.. så men iaf så var det kul tränade 1 h 45 min (Y) Asso jag tkr det är roligt att vara på gym o träna och springa, sen är det skönt att bara¨få komma bort ett tag ;)  När jag kom hem så bråkade jag lite med brorsan och Kalle sen så gick jag ner och kolla i Barnenshus katalogen med joel :O ;) hehe nu sitter jag här o tänker att jag måste ta mitt fetaarsle tl so-boken :(  
I min HJÄRNA känns det som fredag ..... asso hela veckan har varit seg som fan assssooooo.

Aja ha det fint (=  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0