Skola......

Heej(=

Skola idag OFC!  Assso bra start på dagen med arbets pass och jag och frida har jobbat med reklamen :O:O FULT elr FUUULT! Fast pass 2 fick vi ihop iaf litte ;)  Men ja fyyfann :P
Asssooo HÖLL på att döööö i skratt, Frida rammla med stolen baklänges i slowmotion aHHAHAHAHAHHA dog fan däääär ;) Nu har jag hål i ungerfär 2 timmar  ;) Så är hemma, ska nog fixa litte lunch tror jag(= 

Resten av min dag komme rse ut så hära:
Svenska- deckar
No- biologi
Idrott -redkap
Engelska- dikt tror ja ??

Hem passa Joel tl halv 6-.-, Plugga matte och NO- kemi, och So kartan, NÄr jag gjort det komme klockan vara så mycket att jag fan går i sömnen... (Y) nolife dag.

Asssooooooo jag har tänkt på det, kommer inte kunna vara med någon kompis i vecka ;( förutom tl helgen.  Fucking shit ASSSOO!

Ha det bra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0