sweet like sugar!

Heej (=

He har vart hen skitKUL dag idag än så länge!!!! Skolan har varit hel ok, kompisrana helt ♥! 
Efter skolan gick Jag Anna & Frida hem till mig! Vi gick upp och spla pings askul! Sen så sätte jag på lite dunk-musik och så började vi dansa och det ledde till att vi tog lite kort ;) kommer bilder snart :D:D Sen så jah for anna och jag och frida var ute lite (Y) sen gick vi in och lejda oss :D Ahh toppen dag är alltid kul ;)

Åhh nu fortsätter det roliga ;)
Kunde inte åka till sikfors för att var med Anna o hannes.. men ni får klara er (;  
Men Reggo smsa (Y) och galen som hon e så gav hon ett riktigt bra förslag ;) 
Ja, det var då att hon skulle komma och leka med mig :D:D:D:D:D  Så hon ska nog vara här snart ;) Asso vem som hällst kom förbi (= 

Hmm, var nyss ute och hade en dålig konvresation med jonte och synd så var David där.. Iaf jag vill låna hans jävla sladd men nej det får jag inte för davis kom på att jonte ska få betalt för det  och inte fan får han det ! :@ Tack David din bitch!

Pusshej♥ !

haha vi dansa
ily you bff<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0