V.44

HEJ! (=

Jag har då varit i bollnäs under lovet(=
Jag lyfta dit ner  med min farbror och hans vän,
när vi for så blev vi stannad av polisen:( asso jag sovde jätte hårt då så dom lyste mig med deras ficklampa och jag fick inte upp ögonen och jag ba vad vill ni? :O hehe  trodde det var ivar som jävldes x') men jag tror inte dom hörde riktigt hehe (A) Asso vi stannade i övik och sovde vi värsta spökhuset asso det var så jävla läskigt så jag vågade inte kolla ut genom fönstret  X)



Bollnäs= öde(Y)
I bollnäs har vi dock inte gjort mycket, = ridigt som var kul, bowla kul, bada kul och stan (Y) och tävling sen typ inte mycket(= det har varti trevligt att vara där.


BIMBO (=
leskkkki

ser fan extra tjok ut ;O


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0