vilken väg?

Heej (=

Idag har det varit kul ;) Gjorde dock matteprovet som gick tl ett stort IG!! Men efter det så hade jag praktiskt prov i HK (hells kitchen) Och faktiskt gick det bra (= tror dock ett VG ;)
+ En god lunch, asso det vi lagat ;D
 Jag och Anna har inte vart normala idag :O När vi hade hål så hoppade vi tl ok.. JÅÅ, vi hoppa ;) Jonte och Kalle glodde på oss som nå  miffon, :O men kul vare (Y)
Slöjde gick bra men det man gör tar ju alltid tid....

Hemma äre PLUGG :(

HEEHEHEH måste bara säga att Anna är så jävla söt på sitt id-kort!!!!! skrattar jag bara tänker på det =D=D 
Hehehe hon gömmde en godis i kinden så det ser ut som hon blåser upp den lite ;)
  ASSO Det kallas ANNASKILLS 


Aja ska plugga vidare....... Puss o ha det bra (=

Kommentarer
Postat av: anna

sanna din.... :( du skulle inte skrivit.... :(..... nu vill hela världen se mitt idkort ;/....

2009-11-17 @ 21:58:55
URL: http://annnanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0