wish it could be so forever =D

Heeej!

Asso har haft et skit rolig dag ;) wish it could be so forever (;

skolan har varit helt ok! inte jobbet utan kompisarna är kul!!:D
Vi hade dock halvdag ;D så jag frida och anna drog till stan och kolla efter klänningar, kan säga det har blivit en hel del prövande! (= Frida hitta en skit snygg klännign och anna köpte tights och en tröja från gina och nå mer tror jag, och jag köpte hårfärg :D ville köpa en stickad tröja som jag är tamigfan kär i ♥♥

Hehe vi var i gallerian på ringaffären typ, ja jga prövade massa ringar och så la jag tbx 2 hade tydligen 3 på mig så när vi hade gått en bit märkte jag att jag hade fortfarande på mig den :O x) så gick tillbaka med den ;) asoo jag skulle ha känat 245 kr ring denna :( men jag skulle ha så dåligt samvete xD

Hehe vi var också på cubus och där sprayade jag massa olika parfymer på anna varige gång hon kolla bort så när vi gick så märkte hon det ;D;D Hon typ usch(Uuuuäää) jag kan inte vara vid mig själv och så typ försöker springa ifrån sig själv! på ett ungefär.. :O  ;D Frida fick typ en herrparfym på sig fast det var för tjejer :O ;) jag tog paris hiltons ♥

Anna hon åkte och så gick jag själv med frida :D:D och mitt iallt så frida vred huvet mot mig och sa hej! jag trodde hon sa hej till någon hon såg & kännde, så jag bara Hej! för att vara trevlig ;O och så var det värsta handikappade myskon :O

Anna och Frida denna dag med er ohh fan vad kul fått skratta en heldel förmycket ;) 
tack för ni finns!

Det har hänt massa saker mer men det blir ännu längre inlädd då så det pallar vi inte ;)

Pusshej♥


haha knäppte på anna bh:ar ;) Akta blicken :O   ;)


Hahahahahhahaha anna var så jävla lejd i den affären så vi kunde inte andas typ ;O asg!!♥

(anna var har du byxorna :O ;D )


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahhahha ja dör sanna XD snor bilden förresten :D

2009-11-11 @ 20:57:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0