you know I can not decide

Hej (=



Dom första tankarna när jag vakna:

  • Jävla unge!!
  • Inte pingis för fan!
  • Försvinn!
  • Gå och döö unge!
  • Nehhj det är söndag..

Blev väckt av att johannes och alxe(kusinen) dom sprang upp för trappan, och skrek.. sen börjar dom spela pingis -.-! Ber dom dra, men det skiter dom fullständigt i,. ringer morsan men hon bara : men alex åker hem snart och jag fick damp och svor och la på, sen så kom jag på att det var söndag och det betyder att det är skola imorgon
:(
Sen börjar johannes spela gitarr och sjung jätte högt om  att jag sovde och att dom störde mig och att jag blev arg på mamma :@ Så jag hede på min dunk-musik, men då dansade dom bara !!Asssooo hata barn!! BARA FEL!

Min fina morgon -.-

Nu ska jag duscha och dra ned tl ica för jag ska köpa nå mandel för jag ska baka tl nån och då får jag pengar :D men sen så äre matte jag ska jobba med  );



EN TOPPEN DAG


Hoppas ni får det bra iaf! pusshej!(=


Asso jag har ju blonderat mig men jag vet inte om jag ska färga det brunt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0