bondar rätt vad ni e!!

Heejj (=

Joni idag så har der vart kul endå (=

Typ när jag kom dit 10 min sent för jag vart tvungen och tanka alldeles själv ;Y  Men jag klara det sen så köpte jag 26 klubbor till barnen i klassen ;O Dom blev som typ barn som kommmit tl godislandet asso omg!! fick kramar o allt Cozy!!  Hahaha men det har faktiskt varti trevligt idag för lekt med dom på rasten Katten och musen (Y) (A)  Sen så har jag hjälpt dom som vanligt och så har massa kommit fram och sagt snälla stanna du e ju som en extra fröken :'( Gullit kommer fan sakna dom barnen !   
Sen när barnen sluta så ställde jag ¨någr frågor och sånt sen fick jag sluta så gick tl Hanna en i klassen och sa att jag inte skulle vara på Fritte så fick ännu en bauta kram av hon (: 

Sen när jag kom hem så har jag bara sprungit runt och onte gjort något vettit.. Men då kom jag o Reddo på att vi ska vara med varandra och det ska fan bli av (= först skulle vi tl sjulnär sen tl sikfors men nu vet jag inte ;O 

Men måste iaf vara med dig!!! =D

Ante och gurra bara en hälsning till er BONDEJEVLAR!! (=  







puussshej ♥

Kommentarer
Postat av: johanna

SLUTA PALLA JORDGUBBAR!!!!!

2009-10-16 @ 22:18:17
Postat av: Anonym

vah?

2009-10-17 @ 11:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0