Busigt sa nalle och sprang i väg med saxen (;

Heej(=

Aa, nu e man hemma igen, eller har varit det ett tag.. Asso jag hålleer på att få feber! eller jag har GARANTERAT FEBER ;))!
Huvudet håller på att sprängas,, sorgligt ja!!

Men iaf, igår for jag då till Reggo(=, kom dit vi 6 tror jag, vi babbla och fixa oss och sånt (Y) sen så for vi tl svensbyn och var med Lundmark, Emil O Anton!
Hehe vi spela poker (= det äger man ju i xD men dom skulle ju ha sitt pokerface så lundmark hade några brillor utan glas, hahah! Emil hade mösa och skidglasögon hahah!!! och Anton hade den fruktade "MINEN"  asso satt o asg tl den :O =D  He va dock as kul (=   Sen så körde vi kropp mot kropp (= Det var också Yber kul (= Och så såg vi film (Y)

Sammanfatta kvällen : SUPER bra kväll (= tack till er :D
Sen så for jag o reggo hem tl henne och satt och babbla igen (= och lejda oss (a) =D=D  tack reggooo för n YBER ROLIG HELG, hejjna måste vi göra om!! (= 

Asssoo vet ni jag såg att jag och regina har likadana tandborstar x) GULLIT !!
He kommer bilder nuuu !

Tandborstar =D


DU E BRA:)!!!<3

kommer mer bilder när vi körde kropp mott kropp (=
Japp vad kan jag mer säga än att denna helg är dock  topp 10!!  


AAssssoo har slut pengar och gratis sms ;( jag kommer döö

 Nää, vet ni jag har bokat en tågbilljet hem från bollnäs  =D slipper buss!
Och vet ni en till sak, min farfar ska operera sig för något i handleden.. så hoppas hinner träffa han på Tisdag(= 

Nej nu ska jag dra pusshej♥

Kommentarer
Postat av: regina

pusseekatt!

2009-10-20 @ 16:10:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0