can we hide behind our feelings?

Hoojj ;)

Japp nu äre snart dags för BED-TIME (Y)  är grymt tröt efter en jobbig dag, med både skratt och himmlingar och suckar och leenden x) Har varit o träna på Nautilus med Tina vi körde faktis Pilates också ;D asso jag tog den största bollen som jag knappt kunde nå ner på (= ganska smart!! ;) Sen så blev det lite oserös träning för jag börja bara asgarva när Tina skulle göra något ;O vet inte varför men Roligt vare :D:D:D Sen så när vi kom hem så körde vi en pingis-Rond ;D Och giss vem som vann???? :O Jo självklart JAG!!   ;D Jag har min skills kvar endå, kom bara ska jag visa!   (= Sen for denna kotte hem och S'H'F börja men det visade sig att det var en konsitg Repris.. ajja men så ere.. så jag tog mig kvällsficka en macka och åt den sen så hamnade jag här.. (Y)


Aa det vad som Hänt denna kvl :)

Amen se på fan kl är 21:57!   Jag kan gå o sova :D:D

Som ni kanske förstod så ska jag sova nu, ehehhe=) 

Godnatt alla läsare♥

Pusshej!!    Akta stavningen!

Kommentarer
Postat av: ewelinah

haha, det tycker jag (H) <3

2009-10-13 @ 06:46:43
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: sanna

HAhah jag viste det!! =D <3

2009-10-13 @ 21:17:37
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0