Finfin dag :)

Halloj!

Idag har det varit facktis ganska så bra på praoen :) typ fårr hjälpa mer och för det vart svårare sen på fritte så vart jag tvungen att rita teckningar till barnen JAG med mit FINA VG tog in på dom svängarna =D
Sen så skyndade jag mig hem för skulle till hålan, med det menas sikfors (Y) for typ kring 5 och vete fan när jag var däär:S men iaf Så när jag kom till Anna så tog vi en kaka ;) sen visade jag hur man gjorde saker om bloggen ;) NU e hon proffs (=!
Sen så gjorde Anna mat typ kebab coh pita-bröd GÖTT :) Ja man var då inte så jätte hungrig men Blev tvingad när anna slitit så hårt med sin matlagning ;)) men he gjorde inte na. Men efter de så Vart det trårta, för Joel fyller år idag ( GRATTIS JOEL!) Men var Propmätt..
Ante kom dit och käka tårta sen drog vi till han (= Anna tog på sig en stöt sak asso man tränar med ;) hahah asso typ damp på magen, + så hede ante upp elen (; sen tog ante den på armen fan vad dampit det såg ut!!!! hahah ;)) Senare satte han på film men då drog jag efter en stund.. körde dock moppe kallt ashell!!! men klara mig (=  

När jag tagit mej endå från hålan till Öjebyn så var det ju Grays ♥ 

nån bil kommer imorgon :) 

Och nu ska jag sussa =) 

puss♥ 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0