for what is worth you never gonna be just anyone to me!

Sista inlägget för nattnatt sömnen(Y)

Asssooo mår faktiskt svinit dåligt i mitt huvud :(
Men no järrhe bara att härda ut.. (a) vet inte om det blir skola för mig imorrn, mamma har influensa och hon e jag vid rätt så mycket, och tina har det och jag har vart med hin innan  hon viste det :( och mina 2 bröder hålle rpå att få influensa och pappa, men det doktorn sa aldrig vad det var för influensa men iaf så e det ju jävligt stro chans att jag blir smittad ;(
Känns faktiskt inte snällt att åka till skolan om jag kanske har viruset på mig och smittar det som är friska.. Men jag får se vad min mami säger imorgon (Y) 

Idag, vaknat hos reggo (=
        åkt tl stridholm och suttit i bilen medans dom jobbar x)
        kommit hem inte gjort naa
        fick feber,
        bokat billjät  (Y)
        kröjmat omkring 
        sett gossip girl
        pratat
        sett en snutt av parlamentet
        satt på tvätt
        hade tänkt plugga prao-redovisnig
        hamna här framför datorn
        lovat att ringa johanna nu-.-



aja ska fixa litte nu x) pluss ringa nalle.

pusshej♥
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0