Fyfaaan men endå!

Tjosan;D

Jag var dock med reggo igår men jag bara vi pallar inte tl sikfors men hon lyckas tvinga mig -.- (=!!  
Vi körd då moppe kallt As hell!  men då när i var av slutet av Arnemark kommer en bil bakifrån oss som bländar!! såg ihelvete it ett piss.. jag körde längst fram så när den körde om oss tuta jag och blinka, Sen när den kom fram typ kring skifors insvängen då vände den och blända oss igen, och vände och körde upp mot oss igen med bländingar och tutnigar ;O men sen då när vi typ skulle börja svänga okmmer den dör i svängen och BLÄNDAR så jag ser inge och kör typ för bi, Men då hör jag reggo bara - SSSANNNNNAA, KOM, SKYNDA! typ och så kom bilen igen, han kom ju bakirån nu så jag tänkte typ " Fyyfan tänk om han kör in i mig/oss ;O " AASssooo grymt läskigt VÅLDTECKSMAN!    
Sen då svängde den upp mot sikfors efter bron då så vi som sakta in och typ var helt as rädda :'( Men vi klara oss =D sendå fortsatte våran färd till skian! (=

när vi var i denna kurva typ endå rätt så snäv kurva så kände jag bara hur mitt bakhjul slira... sen när vi kom upp i byn då vare typ bara BLANK IS!!! ..  Vi stanna på gurras infart och ringde Ante och kolla var han var (= han sa att var hemma och jag bara men pusshej då kommer vi :D aa vi körde då dit  (Y) gick in och då kom hans mamma bara
A,m- Heeej!
vi-Heej! e ante här(=
A.m nää men han e inte hemma :O
Vi- haha okej (skämmit!)
A,m men jag ringer han nu vänta! :)
vi, nää men vi kan det  x)


så vi gick ut skulle ringa men det var upptaget :O hahah han mamma ringde (a)   
Sen så ringde vi han bara kom och möt mig vid gurrra, ja ba nehj du!! vi kör moppe sp då åkte vi och hämta han..
Sen ja gick vi in och babbla och såg film, men Reggo hon gicck iväg och prata i telle, och sen så vågade hon inte se den :( så vi höll fast hon hehehe (=

Sen tog jag fram denna elstöten och bad ante ta på sig den O_o men han gjorde det! AAssssoo det är asfult ramen  typ dampar :O (=   sen satte han den på magen asso magen for typ damit x)

Innan vi skulle hem så kom Anna och Hannes (=   Anna tog på sig denna sak på magen och fick yber mycket elsak så hon typ hackade framot eller hur man beskriver detta som hände alla satt iaf och garva medan Anna i panik typ :- hahaha hjälp Ante ta bort!!  flera gånger  x)

Sen så var man tvungen att dra hem..

När vi for var det som en isbana vi körde hela vägen med bena nere för man hade jävlat ossit tl fäste.. Yber läskigt men endå litte kul (X   Tog föfan 1 timme att komma hem körde kring 30-45 km/h !! Kallt eehjåå ;d ajja men så erree (=

He var dock gårdagen (= (Y)

Nu ska jag fixa mig och pallla mig in tl stan tror jag =D


Bilder kommer senare ;)

Åhh idag kommer min morbror Magnus (=ska dock tat ett kort och lägga ut ;)
 
Pusshej!♥


Kommentarer
Postat av: regina

hahaha... huvvea;) aja, nu har man gjort det också iaf!;))

2009-10-17 @ 12:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0