Inte min grejj ;O

AA asso en fågel flög precis in i fönstert jag sitter vid, jag blev jävligt rädd ;O


Hoojjjj!!

Prao i veckan.. vaknade 10 i 7 :O asso SJÄLVMORD!!! Och när jag är där  vid 8 ja då börjar det om en halv timme -.- Så där satt jag som ett pucko...  
Aja Det jag fick börja med var att läsa med en tjej som har lite svårare med läsning så he var ju ganska okej, men sen då VART det rast ;d Då kommer typ 4 tjejer och attackerar mig :O typ håller mig i handen och dra mig överallt ocg blir sur om någon annan kommer... Fast tur att jag inte e 2 av dom andra som är där :D Typ en heljävla flock barn JAGA dom!!HAHAHAHAHA   Efter rasten var det fortfarande svenska så läste med alla barn :)
Sen lunch som var vidrig.. Sen rast oc lektion typ matte och engelska. Det roliga var ju MATTEN :D:D fick ju hjälpa barn som inte förstod så bra .. :) asso det var de ända coola ! :P

Assoo jag har blivit utfrågad om killar och allt ... haha ganksa jobbigt med små barn.


Aja nu ska jag ta mitt feta arsle tl Nautilus (Y) med Tina :D
Pussssheej♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0