kottar e bra men tattare e bäst!

Heej :) ganska glad

Nu en är man hemma från skolan(= En toppen dag endå, lekt mycket med frida som vanligt (a) Vi ade Hkk och vi alla i hk gjorde tackos buffe (= mysigt och gott =D riktigt trevligt!
Sen så har man dock bara valler runt som en yr apa ;D
Vet ni fick Vg! ganska glad för kändes som jag babblade bort allt  vi hade prao redovisning och jag var först! :( ;)

Men nu ni så e jag med Konkas, även kallad frida (a) ska nu gå och möta hanna(= trevligtrevligt skriver mer sen ♥


Dock finast och seriösat =D=D



( ANNA BLI FRISK!! saknar dig!! //sanna & frida♥  )

Puussssshej! (=

Kommentarer
Postat av: anna

nå jag saknar er med :(

2009-10-20 @ 16:43:06
URL: http://annnanilssson.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0