Lördags kväll tl spillo! ;(

Hej!  heheh nu har jag börjat med blogg igen !! :D Kände bara att jag ville göra ett nytt försök att uppdatera bättre..

Aja, nu har jag suttit hära och dampat med bloggen i typ YBER läng x) Asso serri jag fattar typ inget om hur man fixar typ allt.. Aja jag fick då en sånhära övrebild, vet inte ens vad vet heter x)  Johanna ska fixa en bild för hon har detta pogram som jag inte tänker stava tl (Y)(Y)  

Asso idag vaknade jag hos johanna efter som var med hon och tina och linus igår (Y) när vi vakna så åt vi frukost och så slappa vi när vi såg GRAYS ♥

Senare kl 15.10 skulle hon vara "bollmaja" pite-göteborg, så vi for tl mig vid 2 och spela G'h sen for vi vidare tl LF där matchen skulle vara, jag lämna hon där for hem för VEM FAN PALLAR SE FOTBOLL??? :O haha fotboll suger(Y)  när jag kommit hem har jag bara sprungit om kring och fixa saker.. och Fixat bloggen .. OCN nu vet jag inte vad jag ska göra:O               Jag vill ut!!! :D   

Ajja nu ska jag hitta någon kotte att vara med(Y) pusshejs ♥ smsa 0730813772

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0