One more dag, than it's over..Than it's over!!!!

Heejjj:)

jodu nu ar en annan dag flygit förbi JIPPIII!!
Ja, asso idag har det varit jävligt segt på praoen.. elr det var väl okej när jag kom dit typ dom hade dans sen tema och visa skrev sina Pinnhocio sagor så jag fick ju hjälpa  och sånt x) men sen så tycker jag faktis inte det var så kul.. För efter lunch så vare Tema redovisning.. sen läsning och sen fich dom sluta.. Efter det så rättade jag en bok. Sen bejede jag mig till Fritte, dom var ute så gick dock ut tl dom..
När jag kom  ut så erre inga barn jag vet eftersom jag är bara i tvåan, så hade inte mycket att göra :/ men TUR att man har mobil♥ Ja men typ vid 16.15 gick jag in och så var jag med 3:orna i gympan Dock visade jag mina skills i ringarna typ romerska ringa eller vad det heter x) det var typ det enda roliga om vi använder sånna ord ;)    Asso dagen har varit skit jobbig för har en huvudvärk som gör så gudförbannat ont :(
När jag kom hem så käka jag sen gick upp och tog "en tupplur^^"  Förjävla skönt var det ;) men he blev dock inte bättre i skallen ... aja man får väl vad man förkänar ;O


Asso nu måste jag igentligen till någon jävla affär och köpa na tl proen.. men PALLAR inte :( Och så hade jag planera att fara och träna men det sätter min skalle stopp för........! så jag ska bara ligga hära och döööööööö!
Plus så får inte jag bli sjuk och missa mer från skolan..!! Eller jag måste till kiruna min gammelfarmor har brytit nacken och det har börja läka och så har hon fått en infektion, så detta kan vara sista refrengen :'( Ily♥




Litte bilder dååå.







Amen leejjjd

När man har kul är ingen tid slöseri!

Days with you is not wasted days ! :)


Ajja nu måse man väl ta sig tl en affär-.- puss på praoen .....

Asso vet ni vad jag fick lust tl ?? :O Att se Marley and me!! ♥ men har för ont i skallen...

pusshej♥



Kommentarer
Postat av: ewelinah

sv: haha, jag vet! jag tappade ipoden, sen hängde den i luften, och så stängde jag dörren på den :(

2009-10-15 @ 20:06:09
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: ewelinah

hehe, de blev ingen här heller ;)

2009-10-15 @ 20:34:22
URL: http://duvethonewelinah.blogg.se/
Postat av: ...

det stavas then ;P

2009-10-16 @ 15:13:10
Postat av: Anonym

okejokej, måste man stava rätt hela tiden ;d (Y)

2009-10-16 @ 19:18:14
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0