Skillsen =D

Hallo (:
Hehe nyss skulle jag utmana mig själv och ta moppen och tanka på detta ställe vid mio,(Y) När jag for dit stannade moppen i rondellen :O asso fatta skämmit och det var inte för soppa-torsk utan för jag körde den för kall eller vad det heter.. och då rullade jag då åt sidan.. ja självklart startar jag den OCH den FUNKA =D=D  Jag kom fram tl detta ställe och så hade jag 50 kr löst för jag viste inte dom hade ändrat att man bara kan betala med kort -.- så jag ba ouooww! viste inte omjag skulle ta mig hem tl  ok och tanka men he gjorde jag (Y)
Men när jag är där är det ju typ 100 olika kssor och skit så jag ringde pappa igen och frågade ut han hur man gjorde xD det slutade med att pappa kom tl ok x)  Han lärde mig och nu kan jag Tanka på ok!! =D=D=D

 
Hehe jo vet ni? :O
jag ringde min handledare idag om praoen, hon verkade inte taggad på Praopraktikant x)
Ajja nu ska jag ta mitt feta arsle tl Nautilus =D  Smsa 0730813772

Pusshejs♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0