Tråkigt!!

Hoj =D

Japp, en ny dag väntar.. Vete fan vad jag ska göra idag,!? Skullle kanske vara med Anna(Y) Hoppas det blir av! =D    Aja hursomhälst ska jag ta mitt feta arsle tl Nautilus, antingen ikv elr snart! :P Hänga med? :) smsa dåå!!

Asso vaknade typ imorse vid halv 11 ! fan skönt de e att sova (A)  Sen så gick jag ner och skulle käka frukost, typ en macka i mackjärn(Y) aja men äckliga syskon satt o såg Långbens filmen! JÄTTE BRA FILM nooot!!  Så som mitt tråkiga tidsfördriv har jag sett den -.- (Y)  

Assoo jag har glömt att ringa min Prao plats wtf ska jag göra?? ;O ;O  ( vi säger att det är johannas fel, för hon stressa mig tl sjulnäs i fredags .. (N)      HE e bara jag som lyckas  ;d

Han e ju rätt så sööt !!  ;)



Ajja ska hitta på na nuu :)  smsa =D

Pusshej:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0