Tur för dig-.-

Hej!(=

Asso jag e sjuk-.- Fast he har dock blivit bättre för har överdoserat litte med alvedon x) Nu har jag dock bara 38 grader men fiifaan i  natt måste jag ha haft Jävlat 100!! :( Jag tror jag vakna vi kvart över sex, gick ned och tog febern 38.8 !! Assoooo Den jävel som smittat mig har tur att jag inte vet vem det e!! !   

Asso det enda jag gjort i dag e att sova i soffan och imellan åt sett nått pogram om jag orkat.. 
ocn när jag vaknade kände jag fan hoppas jag inte e sjuk men jag kände ju att jag var det ;'( vart Förjävla sur FÖR det var ju TURNERING idag.....  Måst få veta hur det gick för 9a =D Hoppas du viktor var fin i din utklädnad! Plus hoppa inte många bangade på utklädnaden! =D

Aja Snart e det Grays! ♥ Blir dock ingen skola för mig imorrn säger mamma men Fredag kommer! Jag ska fan komma fredag!! =D Pluss På fredag bär det av till bollnäs ♥

Gammal låt men bra!


Nehj nu ska jag palla mitt feta arsle ner tl soffan ska se grays! ♥

Ha det bra (=
pusshej♥

Kommentarer
Postat av: tina

hehe det var inte jag.... (A)

2009-10-22 @ 21:51:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0