Vooklaon! ;O

Tjosan :)

Japp, en ny prao dag över! =D Idag har det varir matte som jag var tl nytta tl (H)
Sen så vare en theater på acustikum som vi for på, det var om Aladin fast typ en musikaltheater MED Opera  -.- Dampit höll på att somna ;( hehe sen när vi kom tbx så var det Musik-kalas (Y) Yes vad kul ... Assso och sen så måste man ju vara en förbild för dom små barnen så var tvungen att dansa med.. x) Sen hade dom högläsning och jag bara satt där och lyssna på Bröderna lejonhjärta den e ju ganska bra :D:D Hehe sen så sluta dom och jag stanna och rätta två böcker sen så bejede jag mig av tl Fritte och var där med barnen och vi pyssla och rita =)
Assso sen så for jag tl skolan och hämnta någar saker -.- men fick sluta 25 minuter före ;)) det är aldrig fel att få sluta före!  =)

Och sen vare ju att åka hem, då tog jag min bok och for tl bibblan :( fick en räkning ;O  eheh Därför säg jag VOKLAON!!!!! Sen ica och köpa Dextrosol!! Ja, detta har min dag varit hit tills :)

Nu ska jag sussa i en kvart sen kommer tina och vi ska träna igen men jag  har lovat att inte garva! :( Fast måste bli en lite serösare träning idag ;)

Omg kom på en sak! =D=D Det är d'Hw ikv:D♥ kl 9 på 5:an!

Ajja nu ska jag ta och flytta på mitt feta arsle tl sängen =D 

pussi♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0