goodby my lover*

lyssnade på james blunt, 100 år sen. Börjar alltid gråta till hans låtar! ;o

Iaf dagen har levelerat*(AKTA STAVNIG)
Råkade göra en flitig försovning idag kom till jobbet kring halv 9.. börjar 7,haha. Alla hade dock försovit sig. Iaf så jobbade vi stenhårt som vanligt sen fick jag och carro sluta 13.00 och få betalt till 16.00, inte är he fel inte! Efter jobbet belv det att vara med Reggo, ♥ hängde på hammenviken, dock hade jag inte mycket tid. Sen for jag hem och packade vidare och johanna/bäver kom. Lekte med den gossen ♥! Sen så har man blirvigt förföljd av min bror och min lill kusin som dock fyllde år idag. 11 Augusti, jag fyller år på en månad!! :D Efter som jag inte kommer vara hemma då så är det helt okej om ni skickar penga! ;) haha! Sen nyss var jag tvungen att komma ut höll seriöst på att bryta ihop! Börjar inse att jag ska flytta.. iaf så gick jag till tova ♥ vi har busat efter vägen!


Saknar dig frida! ♥

Kommentarer
Postat av: Frida

jag saknar dig också! <3

2010-08-12 @ 17:28:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0