Min fina inbjudan***

Tjjjjaaa dude!:D coolingen dära!(eller?) hehe. Aja ska komma till saken nu vah!! Iaf så drar jag med tufftuff tåget på lördag så på fredag tänkte jag dra ihop typ en kväll på hammenviken.. hehe! amen typ grilla, bada fotboll och amen chilla, drick om ni vill men då fan måste man bjuda mig!;)skoja! btw ta med er eget om ni ska grilla. typ sent blire för ska färga håret brunt! så kring 21.00 kommer jag vara dära!

Har detta för hinner verkligen inte åka runt till alla skitungar och säga hejdå.. så Snälla kom så jag hinner träffa dig! Så alla fina, snälla, roliga, elaka, stinkande, söta, snygga, fula, gulliga och sexiga hoppas ni kommer och joinar denna kväll, skulle vara as kul faktis!:)))))))))))))))):));-)))))))))))))))) Hör av er snorungar! KRAM OCH HA DET GÖTT LIXOM! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0