P to the DOL! ♥

Alltså fan att jag ska flytta! när jag är ute eller umgås med vänner osvosv amen typ pdol, asså jag blir rent av deprimerad av att jag ska flytta! förfan piteå är roligt och finns grymt sköna människor! Men vissa personer gör det bara lättare för mig att flytta.. En viss del av mig säger YEEHH nu slipper jag piteå.. He bord it var så.
Jaja, 15-16 dagar kvar i denna håla!

PDOL förfan ♥
Fredagen sööög! inte värt att nämna. 
LÖRDAGEN ♥! vi börja vara hos martin. Sen gick vi in på området. Då var jag med Emelie V, Mats, tobbe och Nastia. Sen blev det lite spritt. He blev att se LAZEE♥ förbannat han är braaa! dem som man med dessa också! härliga människor. jå 2 st typ försökte strula med mig samtidigt..uää. jobbiga!11!!1!  Sen så bland allt folk så stod trästocks robin bakom mig! Asså vad är chanserna?!?! såå snygg han är! ;) Senare på kvällen dansa jag med han, fan vad han är lång!! ;o Sen har man busat omkring med hanna och sebbe och massa andra! Härlig kväll, HÄRLIG! Btw gick hem med tovapova! ;)

  

SNyggast i stan..



Mats, jag (vahfan gör jag denna nere?) Emelie, tobbe, jossan och nån. Nastia tog kort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0