tidens fördriv

AVSLUTA MENINGEN!

Jag har insett att min senaste kyss - var i söndags!
Jag pratar - gode ofta
Jag tycker om - att daaanssa.. 
Jag avskyr när folk - äter kryp eller klipper mitt hår när jag sover
Mina närmaste vänner är - Hanna & Johanna
Min första vän hette - hanna (tyvärr ;) )
Kärlek är - jobbigt men underbart..
När jag borstar tänderna - så tar jag både på ovansidan och nedansidan!
När jag lagar mat - blir det inte gott
Jag tänder på - snyggingar ofc!   
Det är charmigt när - du ler
Jag är rädd för - björnar och spindlar tycker också johanna är läskig 
Den värsta känslan är - då jag är ledsen/besviken
Den bästa känslan är - när du gör mig glad
Jag är bäst på - att vara smart!!!! ;P 
Jag är sämst på - komma i tid
Om jag var ett djur skulle jag vara - dinusarie
Jag kommer alltid att vara - mig själv
I sommar -  ska jag leva fult ut och jobba
Sist jag grät var - i förrgår
Jag kan - ro en båt
Jag kan inte - sjunga,hehe eller?;)
När jag vill tänka går jag - Till toan! eller? 
När jag bakar så bakar jag - en kaka!
Min mobiltelefon är - är min ögonsten<3
När jag vaknar på morgonen - har mitt håt blivigt kortare..
Innan jag går och lägger mig - ber jag en bön
Just nu tänker jag på - dessa frågor!
Bebisar är - Ä-C-K-L-I-G-A!
Idag har jag - jobbat 11 h...
Ikväll ska jag - SOVA ♥
I morgon kommer jag - jobba och va med sebbe! :)
Jag vill verkligen - inte böhöva säga hejdå! !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0