9 crimes

Hej!:)

Har precis tjorvat med internet, ganska synd att det starta ändå! Har spelat kort med Nicke och Jonte, kul det!:) Det vart ännu roligare när jag vann! Asså jag vann flera gånger! :D Sen så Spelade jag pingis med nicke och kollade när han och jonte körde straffpingis. Aj, vilka osmarta barn! :O..
Nu, vad ska jag göra nu, jag mår dåligt, för jag har överansträngt mig.. Så det blir inte nå! -.-


Asså nu vet jag verkligen inte om jag vill flytta.. Bara tanken att jag måste lämna mina kompisar.. usch nej.
T.ex hur fan ska jag kunna lämna Hanna? Hon har stått vid min sida ändå sen födseln. Alla minnen med dig, det är livet vi har levt! Kommer alltid, alltid älska dig, du är min bästa vän, alla stunder! Och hur jag ska kunna flytta och inte träffa dig varje vecka, ja, om nån vill så snälla säg hur det ska gå?! Imorgon kommer det en berättelse som jag gjorde nör jag var liten om Hanna när hon flytta till stockholm och min ända vän jag hade då var min teddybjörn oskar. Ja det blir värre! .. Haha!♥

Aja nu får ni ha det bra! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0