anonym nudist! ;)

Hej :)

Åhh asså känder mig så gald! :D Typ yber hyper. Haha Idag i uppis spilde jag vatten på mitt ben... sen for det ner i skon och jag blev blöt! Klantigt Sanna.

Asså har vart en sånhära waist dag. Idrotten gjorde jag inte nå, so, prata bara om nyheter och satt i andra tankar. No, satt och babbla med Emelie. Engelska Fd såg film, svenska sprang fram och till baka till uppis och retade barnen. ;) 

Jo idag delade dom ut roser om någon hade köpt till en. Jag fick en av en anonym Nudist! Sööt♥

haha jo, GUSTAV BERGSTRÖM är världens klant.. Han rammlade med stolen idag och fick en tumör... eller ont i skallen. Men han lutade siog bakot med stolen mot väggen och så vart det så mycket så han slog sig i väggen och i golvet. Stackarn! Så jag då Ipren undret, kom till undsättnig! :D



När jag kom hem har jag passat joel, och pratat med brorsan och hans friends, sedan fick jag en städ chock!..


Nu får ni ha en bra fortsättning♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0