Byborna

Hej!

Kom för ett tag sen hem från byn långt, långt borta, Böle.
For dit vid 16,00. På bussen träffade man Matte, riktigt länge sen man pratade med den pojken. Sen så gick jag till Johanna och Tina kom. Vi satt och prata och så färgade vi Johannas hår. Babblade mer och så skulle Rina in och sola och Johanna på match så jag drog hem. Nu sitter jag och planerar helgen. :) 

Fredag blir det SDOL♥
Lördag blir det kanske skoter till berget i pålberget med konkas och company.:) Eller blir det attt hänga hos frida.
Söndag blir det kanske att åka dit igen, beror på  om vi far Lördag, men åker vi denna dag så blir det Jag, Frida, Gustav, Ante och Petter tror ja vet inte säkert. Kul det!
Om inte det blir så blir det en cath dag. Fång dagen som den kommer. ^^

Skolan idag har vart helt som den ska. Roligt men jobbit med lektioner. :P

Asså imorse plattade jag ner mitt hår och så flög det en tanke om att jag kan ju göra lockar, dum som min hjärna kan vara. Aja ena sidan blev bra och andra blev FAIL! Så he  blev att gå med uppsatt hår idag.


Se lockarna

Tvättar johannas hår

HAha sööt johanna!

Aja nu ska jag sy en en tröjja pussHEJ, ♥

ONLY sociala, ring 0730813772

Kommentarer
Postat av: api

MEN LEJD. jevlat the grudge

2010-02-22 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0