dont think twice, it's all right

Hej:D

Kom hem för ett tag sen.
På skolan idag har det vart Friendsdag med massa tävlingar. Kul var det ändå. Jag var dock inte med i gruppeerna. Jag satt i Juryn och var bra! ;) Dock jävligt jobbit, så mycket papper osv. Har grymt ont i huvudet nu, så tror jag ska ta en powernap. 

Jo idag har jag fått en snögubbe, bakelser. Haha så fint! ;)

sweet! ;D

Aja, blir att plugga engelska idag. Fast jag har inte kriterierna så kanske hoppar över det och gör provet på onsdag. JAVET inte.

Jå vet ni vad indianen och Dennis sa -.- Att det såg ut som jag gjort läppförtsoring, efter som jag opererat mig så sägger dom att jag gjorde det ist. Har dock små läppar. Mer sa dom mer, men det gåv inte in på. .. ;P


Ha det gött people♥ 

Kommentarer
Postat av: anna

gör provet på onsdag eller nåt för de ska ja :D

2010-02-15 @ 19:30:19
URL: http://annnanilssson.webblogg.se/
Postat av: sanna

javet inte får se:)

2010-02-15 @ 21:00:56
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0