Fail............................................................

Punkter................Mera punkter........! Nae orkar inte mer.

Hej!

Vad gör alla?:) Själv kom man precis hem fårn sunderbyn. Typ vart där sen två. Dom kollade på mitt öga och allt är bra!.. Men jag har typ 5 i närsynt eller brytningsfel, He-He!
Idag på skolan har vart np i tre timma, drygt.. men behöve inte sitta helatiden så var kanske 2. Sen hade vi hål 1 timma, so i 40 minuter sen var jag tvungen att gå hem. 

Fint. 

Aja är typ glad, mitt röda öga börjar bli mer vanligt nu! Yääy

Ha det finnt!


Joel- Mamma kan du köpa en polaris till mig när jag blir stor?
Mamma- Öhh...
Joel- MAMMA KAN DU KÖPA EN POLARIS TILL MIG NÄR JAG BLIR STOR?
Mamma- ehh, ja men kanske!


Joel i bilen, helvetes kort stubina har han.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0