Fredag, lördag, Haha vad kul!:)

Hej! Hej!

Har inte uppdaterat sen i torsdags tror jag.. Men jag har  inte haft tid. Har haft mycket roligare saker för mig!:P

FREDAG

Ifrdags kokm man hem från skolan hanna kom samtidigt, vi satte på dunk musik och dunkade på. Sedan drog jag in till satan i onödan. På hemvägen hämtade vi upp konkas. Vi kom hem och fixade oss. Och Spelade lite pingis krig.. Haha AJ! :O :D Sedan Kom Ante och vi fortsatte att fixa oss. Och efter det spelade vi kort typ en gång sen drog vi till sdol. Var kul, man vars som med alla. Känner jag har skämt ut mig reält! Typ gått till alla och ba komigen dansa nu! :O hehe....  Annars var det jätte kul, men kan dock säga att man hade förbannat ont i fötterna. Maskinen var ju GRYM btw!
När jag och hanna kom hem så var vi vaken tl halv 5. Kul kvl!:)






LÖRDAG

Vi vaknade kring 11, åt fruktost, och så gjorde vi  inte så mycket mer. Hanna tog datorn och började fula sig på msn. Sen sa Hanna sa: Sanna blås upp en kondom! :D Okej, visst. HAHA att jag gjorde! Han fick ett namn.. Med tanke på spermier så blev det Spencer, Han är så fin!:D Iaf så lekte jag omkring med han. Härmade folk osv.

 Sen kom nikke pikke päron pung och var med jonte, det var då det hela började.. 1. pingis krig. 2. dom snodde datorn,

Jag gick i duschen,

Timmy kom, allt blev värre tre mot 2.

Hanna gick i duschen, Dom tjepade fast mig. och sköt bollar på mig. :O

Sen så vare krig ett bra tag. Nikke lyfte upp mig över axel och bar ut mig.. I SNÖN! Kallt? ehhjå!  Sen så tog dom hanna och tejpade hon, jag började och så tog dom över. Inte smart SANNA! Sen så ritade dom hon i ansiktet. HAHA Kul det! Jag trodde jonte nikke och timmy var ett team med mig då. TIll som tog mig! ;O  
Fast tejpad hela benen och armarna.. Sen så bar dom ner mig och ut mig och svingade mig i lufte tills dom kastade mig i snön. MEN dom bar inte ut hanna..  Men då vart he krig, tog jontes tejg och tejpade ett hitler märke på han golv och efter jag blev instäng i hans garderob.. Fast när jag var där inne så tejpade jag igen dörren så dom inte skulle kunna öppna men  det gick ändå.

MINA TEJPDÅD

Sanna- hehe säg inte nå tl jonte och nikke.
Timmy och Emelie- haha okej, tror du det kommer funka?
Sanna- haha jåå! :D

Jag tog tejp och drog en rämsa lågt nerpå på dörr öppningen till jontes dörr.
Nikke kom och han såg det.

Nikke- Tror du jonte är så dum så han går på det där! :O
Sanna- JAA ! 

Jonte kom och gick in i det!  VEM ÄR DUM IGT, Jonte! 

Sen på kvällen so tog jag jontes kudde och en pepper flaska och tejpade runt den, och sedan tejpade jag fast den i gardinstången, HAHA jonte gick och letade sin kudde inatt. ;) Och så gjorde jag ett hitler märke på hans dörr! .. :P 

Aja Det var då en kväll fule med galenskaper :D



 

Kommentarer
Postat av: spencer pratt

vrf skriver du inte om hur roligt du ahde i söndags ?(: HAHAhAHahhHHAHAHHAHAHAHHAHAH

2010-02-23 @ 09:21:36
Postat av: sanna

haha keyy:)

2010-02-23 @ 14:09:26
URL: http://sannaahedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0