Haha! in your dreams!

Heej!

Haha jag vete fan vad dima snckar om, men det ska vi inte gå in på!
Asså vill ni veta så är jag yber hyper! Vill typ springa någonstans!  Hatar att ha såhär mycket energi! Ingen tkr om det! springer bara fram och tillbaka! Mamma och Pappa borde slänga ut mig! :D:D eller låsa ner mig i källaren och slänga in en fillt hundrana har haft! med en möglig gammal macka med leverpastej på! Typ min mardröm! HAHA!

Ska stoppa nått i magen innan 12, för efter det får jag inte äta, pga operationen! Halo kan inte ni skicka typ Lycka tl eller Hoppas det gick bra! eller Hur mår du? :) skulle värma! vet redan några som kommer ♥







Aja sov gott alla sötisar! Dröm en normal dröm med!! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0