HAHA sorgligt!

Hej :)

Alltså så skön dag det har vartit! Alla lektoner har vart chill! :) sen hade vi dans, och jag får inte vara med så satt i uppis och pratade med Linus ett bra tag. Sen kom det mer folk så var med dom i 1 och en halv timma. Haha satt och kollade i skolkataloger. Fina barn denna! Sen så kom frida vi gick hem, satt och babbla om nått, kom inte ihåg. Sen så tog vi en macka. Efter det så kollade vi upp ett nummer. Men dte funkade inte.. Aja vet nu vem det är. Hej Tobbe! :) Undrar hur han fått mitt nr. Sen har vi svammlat på som vanligt. Kul det! :)
Ska dra och hitta på nå, t.ex gå och tömma min pissblåsa! BRB

Hehe back :)

Nu ska jag läsa Nataca Peyre blogg. Åh så lycko hon. Hon är i L.A nu! Sommar vill ha dej nu! :)

http://www.improveme.se/Community/Blogg/natacha 

pusshej! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0