I be fine!

Hej!

Har vart nere och gjort inget! Typ pratat med brorsan och hans kompis. Inge vettigt. Asså vill nån göra nå, så ring 0730813772. :D !  Har inge vettigt att skriva!

Kan typ säga att jag kanske kommer välja om mitt gymnasie val. Valde 1. Guc- design i uppsala. 2. Design i lule. osv 4. Handels. Tror nästan jag ska sätta handels först, för vill inte pendla till luleå och vet inte om jga vill flytta. Får se!

Ingen vettig bild att he in så her in en sak Regina visade mig.. SORGLIGT! haha




FRIDA min KAKA! :D

HA det bra! puss!

Kommentarer
Postat av: regina

ggaah asså den är den bästa ever!!:D btw, längesen nu, vi får höras! pussbaj

2010-02-11 @ 13:49:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0